Aktualności

Pierwsze miejsce w Polsce

Pierwsze miejsce w Polsce

Raport ten opublikował Dr Emanuel Kulczycki, adiunkt w Instytucie Filozofii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na swoim blogu „Warsztat badacza komunikacji". Jak wynika z jego publikacji polskie szkoły wyższe coraz chętniej korzystają z serwisów społecznościowych. Dwie trzecie polskich publicznych uczelni akademickich ma swe oficjalne profile na Facebooku, a niemal jedna trzecia - ma konta na YouTube. 
Badacz obliczył, że ze wszystkich polskich uczelni mających swe kanały na portalu YouTube to kanał Telewizji Kortowo Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego ma największą w Polsce oglądalność. Na dzień sporządzenia raportu (8 lutego 2012 r.) wszystkie filmy TV Kortowo internaucie obejrzeli już 243,3 tys. razy. Drugi w kolejności kanał - Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach odnotował 91 tys. wyświetleń, a trzeci - Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach - 89,4 tys. wyświetleń.